Philours a écrit :
Zero ombres, zero contraste, interface ultra intrusive et fièrement étalée sur les screens comme si c'était ça la classe, décors datés, style antioriginal maximum...
Olivier a écrit :
C'est vrai que c'est pas franchement excitant sur la forme mais il faudrait peut-être y jouer avant de juger sur le fond, non ?
In fact due to the lack of barriers, we have to use every tool at our disposal to get enough points of visual reference in the game so people don't get completely lost.
The altitude changes, the expansiveness, is all real. No hard boundries or boxed in choke points.
If you can see it, you can run to it.
As to some of the other concerns, Our outdoor lighting model is still in development. You are -not- seeing the final product. More naturally colored outdoor light, contrast between lights and darks, and a brighter and more colorful world are part of that.
Telon is just plain immense, and our priority is filling up all that space with content right now. We all want to get the eye candy stuff in..but the gameplay needs to come first, for the graphics to have any real meaning.
FleXmaN a écrit :
Certains jeux sont laid mais ont du charme .
D'autres ne sont pas stylé mais sont graphiquement à la pointe .
Vanguard n'est ni l'un , ni l'autre , dans le flot de MMO il se perdra et c'est tant mieux .
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