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BATTLEFIELD 3, preparez votre C4 !
nitoo
La merde devient réelle.
Admin 4551 msgs
killerapz a écrit :
Rien sur les fuites de mémoires dont est victime le jeu depuis le dernier patch et qui cause soit des freeze soit des arrêts complet de la machine au bout de plusieurs parties ?
Pourtant c'est un problème qui semble assez récurent.
En tous cas depuis le dernier patch au bout de 1 heure le jeu plante systématiquement alors qu'avant tous allait bien.


Voila.

Dice, what else ?
 
DoubleJ
Membre Factor
Membre 505 msgs
killerapz a écrit :
Rien sur les fuites de mémoires dont est victime le jeu depuis le dernier patch et qui cause soit des freeze soit des arrêts complet de la machine au bout de plusieurs parties ?
Pourtant c'est un problème qui semble assez récurent.
En tous cas depuis le dernier patch au bout de 1 heure le jeu plante systématiquement alors qu'avant tous allait bien.


Fixed several crashes and increased general stability

Peut-être que le jeu fonctionnera mieux de ton côté avec ce patch, du moins je te le souhaite.
Du mien, à part le fait que parfois le jeu plante la première fois que j'essaie de rejoindre une partie (au lancement du jeu), tout est parfaitement stable.
 
Obiwan Kenewbie
Machine à tuer
Membre 2088 msgs
a écrit :
Increased the power of Stingers against Jets.


o/ Je vais peut-être enfin pouvoir en détruire un.

Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.

o//

Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.

O////////////

Y'a de très bonnes choses dans ce patch. Bon toujours rien au sujet du F2000 m'enfin bon, ça viendra bien un jour. Déjà l'IRNV là, je suis tout bonheur.

Avec Back to Karkand qui arrive une semaine après, ça s'annonce bien.
 
hiouli
Membre Factor
Membre 192 msgs
Obiwan, tu as aussi oublié ça :

Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.


!!!!
 
Obiwan Kenewbie
Machine à tuer
Membre 2088 msgs
\o/

En espérant que ça se vérifie ingame.

Ils ont rajouté un gros paquet de filtres pour le server browser en tout cas. C'est plutôt sympa.
 
pomkucel
Membre Factor
Membre 1831 msgs
Ya encore des pandas dessus ?
 
hiouli
Membre Factor
Membre 192 msgs
oui.
 
Tonolito
'tention j esui bourrré
Membre 1269 msgs
J'avoue j'ai décroché mais skyrim est sorti, puis le froid s'est interposé, de meme qu'une petite brune sexy.
MAIS MAINTENANT je suis libre enfin jusqu'au 15.
 
Obiwan Kenewbie
Machine à tuer
Membre 2088 msgs
J'y joue toujours aussi. Enfin plus trop depuis quelques jours, j'attendais le patch pour ce foutu IRNV. Ledit patch étant sorti, j'en resuis. o/
 
bLp
Membre Factor
Membre 182 msgs
Oh bordel, 3.9go le patch :/

Oué pis Elton, Adeher et moi on joue tjrs à bf3, enfin eux ils jouent surtout à flight simulator...
 
Obiwan Kenewbie
Machine à tuer
Membre 2088 msgs
Très bonne maj dans l'ensemble.

Quel plaisir de voir l'IRNV enfin nerfé. On ne voit plus rien sur la longue distance et ça c'est cool. Je sens un bon rééquilibre dans l'ensemble mis à part le F2000 qui dérouille toujours autant en quelques balles.

Y'a bon !
 
Tog
Membre Factor
Membre 116 msgs
Pareil, petit test sur metro hier. Caché dans l’herbe avec ma Pecheneg, c'était marrant.
 
Palido
Carloser
Membre 842 msgs
Avant le patch, j'avais systématiquement 2 plantages avant de pouvoir jouer.

Depuis, je n'en ai plus, le jeu laggue même beaucoup moins. Bref, c'est le bonheur.
 
Turom
Membre Factor
Membre 151 msgs
J'ai rejoint le Platoon factor.
Nick : Asliben
 
Blaspheme
Membre Factor
Membre 314 msgs
hop salut les loulous j'ai apply au platoon factor
pseudo: Blaspheme_origin
 
DoubleJ
Membre Factor
Membre 505 msgs
DICE a posté les possibles changements dans le prochain patch :
http://bf3blog.com/2011/12/dice-posts-lists-of-possible-future-battlefield-3-changes/

DICE’s lead gameplay designer Alan Kertz posted on Battlelog where he revealed a list of possible future changes to Battlefield 3. The items listed aren’t 100% certain to make it to a future patch — DICE is simply looking for player feedback on the list, which you can find below:

- Slightly increased the AEK971 recoil.
- Slightly increased the ASVAL recoil.
- Added Extended Mags to the ASVAL.
- Slightly increased the recoil on the M249.
- Reduced the recoil of the SKS rifle.
- Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
- Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
- Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
- Increased the damage of the G3, M60, and M240 at close range.
- Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
- Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
- The Radio Beacon, Mortar, Mav, EOD bot, T- UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
- C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
- The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player’s death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
- Claymores now also persist through death, the player can have 2 claymores planted.
- 9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
- Increased the damage of the 9x39mm rounds.
- Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
- Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
- All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
- Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range.
- Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
- Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
- Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
- Fixed the QBU- 88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper aiming reticule.
- The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
- The spread for buckshot has been reduced on the M1014, DAO- 12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.
- Semiautomatic weapons will no longer “jam” if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.
- Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry. Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.
- Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
- Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
- Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
- Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
- Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
- Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
- Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
- Increased the damage the MBT’s primary weapon does to other main battle tanks.
- AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
- Reduced the damage AA missiles do to jets.
- Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
- Slightly reduced the damage of Jet cannons.
- Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
- Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
- Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
- Helicopter guns should now suppress correctly.
- Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
- Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
- Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
- Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
- Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
- Adjusted the F35's Center of Mass and Lift Engine for more stable, level flight.
- Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other air craft.
- Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
- Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
- Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
- You can now spot with the EODbot.
- Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
- Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
- Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
- Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
- Reduced the black screen fade in time on spawn.
 
Scratchproof
Membre Factor
Membre 518 msgs
Salut les copines, je viens grossir les rangs.

J'ai déja ajouté pas mal de gens de la premiere page sur Origin et j'ai postulé dans le Battlelog.

Pseudo Origin c'est Scr4tchproof avec un quatre comme dans quatre.

Bisous.
 
bLp
Membre Factor
Membre 182 msgs
Je comprend pas trop l'interet d'augmenter encore la puissance du javelin, c'est déjà bien assez chiant actuellement, au vu de toutes ces futures modif les véhicules aériens ne serviront plus à rien. Décevant.
 
Feed
Peter La Fleur
Redac 1128 msgs
bLp a écrit :
Je comprend pas trop l'interet d'augmenter encore la puissance du javelin, c'est déjà bien assez chiant actuellement, au vu de toutes ces futures modif les véhicules aériens ne serviront plus à rien. Décevant.

L'intérêt c'est qu'en l'état, le javelin est très pourri :
- 2x moins de munitions qu'un SMAW/rpg-7
- pas de dégâts localisés, un constant 36 vs 60 pour un SMAW/rpg-7 dans les fesses d'un tank
- obligé de locker un tank pendant presque 5 secondes avant de tirer
- inutile face à l'infanterie (ça à la rigueur, tant mieux)

J'ai testé des combos SOFLAM - Javelin, on voulait y croire, mais ça reste pourri. Il faut 2 tirs (qui touchent) pour désactiver un véhicule, 3 pour le détruire. Avec la perk explosif, tu dois avoir 5 missiles à tout casser. Il faut en plus réussir à locker un tank pendant 3-5 secondes sans se faire tuer avant de pouvoir tirer ton missile (qui peut râter, tellement il est lent).
Avec le SOFLAM tu peux également viser les avions et hélicos, mais le missile est plus lent qu'un avion, donc aucun intérêt. Pour les hélicos à la rigueur, c'est chouette.

A côté de ça, avec un SMAW/rpg-7, tu contournes un tank et tu lui tires une roquette dans les fesses et il est désactivé direct, et ça prend 0.2 secondes. T'as 8 roquettes avec la perk explosif, tu peux casser des murs pour te faire des accès (ou dégommer des gars planqués) et tu peux même t'en servir contre l'infanterie (ça je m'en passerais).

Après avoir longuement testé les deux et avoir essayé autant que possible d'apprécier cette arme, je n'ai d'autre conclusion que par rapport aux armes anti-tank de base, c'est de la merde.
 
DoubleJ
Membre Factor
Membre 505 msgs
Demain (mardi), mise à jour des serveurs (Dice n'a pas encore publié l'heure exacte) avec l'arrivée de Back to Karkand \o/ et deux variations du mode Conquête http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347788871326/1/

Changelog
* General crashfixes.
* Fixed problem where kits would remain on the level for a long time (>10 minutes); this would eventually make the server keel over.
* The Back to Karkand maps are included.

Notice that there are two variations on the Conquest gamemode. The differences are mainly to do with the flags.
You will see a "#2" after the map name for a server that runs the second Conquest variation.

Game servers can mix and match B2K and non-B2K maps. Players who have not purchased B2K will be warned if they attempt to join a server with B2K maps in the rotation. Quickmatch will not send those players to servers with B2K maps in the rotation either. The guiding principle here is: if possible, avoid having people get kicked from servers.
 
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